Gegarandeerd vertrek - Reisverslag uit Sint Anthonis, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Gegarandeerd vertrek - Reisverslag uit Sint Anthonis, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Gegarandeerd vertrek

Door: Anne Toonen

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Mei 2012 | Nederland, Sint Anthonis

Het zal je maar overkomen: boek je je reis, en wordt deze later geannuleerd (door te weinig deelnemers). Dat is een domper. Gelukkig hebben diverse sites en organisatie het 'gegarandeerd vertrek' logo/tekst wat je als reiziger zorgt dat je je goed kan voorbereiden, zodat je niet in je achterhoofd de annulering hebt.

Vannavond kwam ik er achter dat deze tekst (Gegarandeerd vertrek) bij onze reis van Hans en ik staat. Mooi! Dus onze reis gaat dus gegarandeerd door (mits mensen annuleren en geen nieuwe bijboeken).
Nu kan ik me met een gerust hart goed voorbereiden. Ik heb er zin in. We gaan naar Engeland! Nog 62 daagjes! dat is ca 2 maanden. :)

  • 13 Mei 2012 - 17:38

    Byron:

    Maak er een leuke tijd van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 27289

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 23 Oktober 2013

Jordanië: Een Schatkamer (12 dagen)

13 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Hoogtepunten van Zuid-Engeland

08 Februari 2004 - 14 Februari 2004

Internationalisering met Liceo Scientifico Alberti

Landen bezocht: