Internationalisering - Reisverslag uit Valenza, Italië van Anne - WaarBenJij.nu Internationalisering - Reisverslag uit Valenza, Italië van Anne - WaarBenJij.nu

Internationalisering

Door: Anne Toonen

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 Februari 2005 | Italië, Valenza

Op 15 jarige leeftijd heb ik meegedaan met een Internationalisering met een andere middelbare school.
Er liepen diverse internationaliseringsprojecten waar je je voor in kon schrijven. De gelukkige werden uitgeloot.
En ik was er een van. Ik werd uitgeloot met een internationalisering met "Liceo Scientifico Alberti" in Valenza (Italië).
Iedereen werd gekoppeld aan een "Italiaan" waar je een week in huis logeerde als je daar was. Vervolgens kwamen zij ook een week logeren.

Een week lang zijn we naar Italië gegaan. Daar heb ik kennis gemakat met de Italiaanse keuken, de gebruiken, het land en de mensen. Ik ben van plan om nog een keer terug te gaan naar dit land, want het land was echt de moeite waard.
Maar dit jaar wordt het een andere vakantie in juli. Wat het precies is, weet ik nog niet helemaal, maar daar kom ik nog wel uit voor juli :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 27310

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 23 Oktober 2013

Jordanië: Een Schatkamer (12 dagen)

13 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Hoogtepunten van Zuid-Engeland

08 Februari 2004 - 14 Februari 2004

Internationalisering met Liceo Scientifico Alberti

Landen bezocht: